چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم اعزام مبلغان اوقاف به راهپیمایی اربعین

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از اعزام ۵۰۰ مبلغ به ايستگاه های صلواتی آستان قدس رضوي برای ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی به زائران پياده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد ، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی گفت: همزمان با دهه آخر صفر و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و پذیرایی از زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، خدمات فرهنگی تبلیغی در بيش از 300 ایستگاه با حضور مبلغان بانو و آقا ارائه می شود.

 وی افزود: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، قرائت زیارت‌نامه، مداحی، سینه‌زنی، کارگاه‌های آداب زیارت و حلقه معرفت از جمله برنامه های فرهنگی است و به همه زائران و کاروان‌های زیارتی که در این برنامه‌ها حضور یابند، هدایای فرهنگی اهدا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه برای نخستين بار57 ايستگاه شامل 43 پايگاه درون شهري و 14 پايگاه برون شهري خدمات خود را به زائران پیاده بین‌شهری و شهری ارائه می دهند، تصریح کرد: این ایستگاه ها به منظور استقبال و پذیرایی از ارادت‌مندان به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) در نظر گرفته شده است.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: خدمات فرهنگی به اردوها و کاروان‌های زیارتی با هدف پاسخ به نیاز گروه‌های مخاطب و ترویج فرهنگ و آداب صحیح زیارت و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) میان زائران حریم رضوی در رواق ‌دارالهدایه ارائه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha