جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام حاج صادقی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، از جمله رسالت های مهم بسیج را حراست از نظام اسلامی و تلاش در جهت احیای ارزش های دینی عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و بسیجیان تحت هدایت های مقام معظم رهبری در برهه حساس کنونی با تمام توان و با اراده ای الهی در برابر دشمنان ایستاده و از نظام و انقلاب اسلامی با همه وجود حراست و حمایت می کند.

وی افزود: امروز بسیج نه فقط در عرصه دفاع از کشور و تحقق نعمت امنیت بلکه در عرصه های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، مایه خیرات و برکات فراوانی برای جامعه اسلامی شده و این مجاهدت البته در همه عرصه ها با قدرت بیشتر وجود دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که بسیجیان با ولایت مداری، اخلاص در راه خدا و مجاهدت خستگی ناپذیر ، صحنه های درخشانی از خدمت رسانی را در کشور خلق کرده اند، گفت: خدمت به آحاد مردم به ویژه محرومان و مستضعفان از جمله رسالت های بسیج است که خوشبختانه در این عرصه نیز بسیجیان نمره قبولی را دریافت کرده و مایه افتخار هستند.

وی تاکید کرد: اگر ما می خواهیم که بر مشکلات فائق شویم راهش این است که روحیه و تفکر بسیجی در همه جای کشور نهادینه شود و مسئولان و دولتمردان بسیجی وار به فکر خدمت به نظام و مردم اسلامی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha