پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جوانی

حوزه/ سردار جوانی گفت: ما باید به حمایت از ولی فقیه براییم. یعنی همان‌گونه که ولی فقیه می‌بیند، ببینیم و رفتار کنیم؛ چراکه اگر ورود رهبر در صحنه این زمان نبود، نمی‌توانستیم حوادثی که از سوی دشمنان پایه‌گذاری شده بود را از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، امروز در جمع بسیجیان حسینیه بنی فاطمه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: اگر نماد شهامت بسیج را حفظ کنیم، می‌توانیم به بسیجی بودن خود افتخار کنیم. همان‌گونه که امام خمینی(ره) در آخرین پیام خود بسیج را مدرسه عشق نامیدند و با غبطه خوردن به اخلاص بسیجیان از خدا خواستند تا در صحرای محشر با بسیجیان محشور گردند.

وی گفت: ما باید به حمایت از ولی فقیه براییم. یعنی همان‌گونه که ولی فقیه می‌بیند، ببینیم و رفتار کنیم؛ چراکه اگر ورود رهبر در صحنه این زمان نبود، نمی‌توانستیم حوادثی که از سوی دشمنان پایه‌گذاری شده بود را از بین ببریم.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان(عج) عنوان کرد: آمریکا در اواخر قرن نوزدهم در نظر داشت که رهبری جهان را به زیر چتر خود درآورد و خواستار تسلط بر خاورمیانه شود و این را می‌دانستند که باید بر ایران مسلط شوند اما امروزه ایران قدرت بزرگ منطقه است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: حضرت آقا فرمودند «ما ترامپ را شایسته پیام نمی‌دانیم؛ چراکه دروغ‌گو است» و این مهم نشان داد جمهوری اسلامی شکست‌ناپذیر است! و امروز نیز وقتی می‌دانیم دشمن با چه قصدی مذاکره را بیان می‌کند چرا باید به حرف امریکا گوش کرد و به‌پای مذاکره رفت.

سردار جوانی عنوان کرد: درست است که اسلام دین مذاکره است ولی وقتی عقل داریم و می‌دانیم قصدش از مذاکره چیست! نباید رفت و اینجاست که می‌فهمیم مقام معظم رهبری، فکرش امام گونه است و ما باید امام خامنه‌ای را در این خصوص و در هر مورد دیگری حمایت نماییم.

وی در خاتمه گفت: این‌ ملت تکیه‌بر خدا و شهدا و امامان کرده‌اند و دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد این اخلاص مردم را بگیرد؛ بنابراین تا این باور و اخلاص باشد خداوند از ما حمایت می‌کند، مانند ماجرای هواپیماهای آمریکایی در طبس که با خواست خداوند متعال زمین‌گیر شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام من میخوام بیشتر از بصیرت سر در بیارم شما کتابی سایتی که به دردم بخوره سراغ دارین