جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ سردار مجیدی، نیاز کشور را ترویج فرهنگ بسیجی که همان، تلاش، کوشش، صداقت و اخلاص است دانست و گفت: اگر بتوانیم این فرهنگ را در کشور ترویج دهیم توانایی رفع همه مشکلات را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه همدان، با اشاره به اینکه بسیجیان همدانی سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده اند یادآور شد: وظیفه امروز ما حرکت در مسیر این شهدای عزیز است که همان راه دفاع از انقلاب و دین اسلام می باشد.

وی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) نهادهایی همچون سپاه پاسداران، بسیج، بنیاد شهید و کمیته امداد را پایه ریزی کرد اظهار داشت: این نهاد ها دارای نقش های موثر در کشور و در انقلاب بوده اند و زمانی که به عملکرد هر یک از آن ها نگاه می‌کنیم به اهمیت آنها در تثبیت انقلاب اسلامی پی می بریم.

سردار مجیدی به ضرورت ایجاد نهادی از جنس انقلاب برای دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ساختارهای گذشته نمی توانست پاسخگوی این نیاز باشد بنابراین حضرت امام دستور ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی که یک ساختار جدید در جهان بود را صادر کردند.

وی با تشریح نقشه ها و توطئه های دشمنان در طول سال های پس از انقلاب ابراز داشت: دشمن هیچ گاه دست از سر این کشور به راحتی بر نخواهد داشت و لذا نیازمند نهادی برای ساماندهی کشور بودیم که به حمدالله خداوند متعال تصمیم تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی را در فکر امام(ره) قرار داد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: زمانی که دشمن توطئه‌ هایی را برای ضربه زدن به انقلاب و نظام طراحی می کند این ساختار بسیج و سپاه است که در مقابل آن ها صف آرایی می‌کند و اجازه دست یافتن دشمنان به اهدافشان را نمی دهد.

وی به رشادت های بسیجیان در صحنه های مختلف اشاره کرد و گفت: با مرور ۴۰ سال گذشته، مشاهده می کنیم که بسیج چگونه در راه انقلاب ایستادگی کرده است.

سردار مجیدی یادآور شد: هر جا که لازم بوده است بسیج با گرفتن اسلحه به دست پای انقلاب ایستاده است و هر جا که لازم بوده است برای سازندگی و آبادانی کشور در صحنه های مختلف حاضر بوده است.

وی مدیریت بزرگترین حرکت مردمی در کمک رسانی به سیل‌زدگان را توسط بسیج عنوان کرد و گفت:نه تنها بسیجیان کمک‌ های مردمی را به دست نیازمندان می رساندند بلکه تا به حال بیش از هزار پروژه محرومیت‌زدایی را نیز به سرانجام رساندند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان نیاز کشور را ترویج فرهنگ بسیجی که همان، تلاش، کوشش، صداقت و اخلاص است دانست و گفت: اگر بتوانیم این فرهنگ را در کشور ترویج دهیم توانایی رفع همه مشکلات را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: امروز نیز همانند گذشته بسیجیان به عنوان سربازان ولایت در کنار دستگاه‌ها و نهاد های مختلف آماده خدمت به مردم و انقلاب اسلامی هستند.

سردار مجیدی در پایان، سخنان رهبر معظم انقلاب را مشخص کنند مسیر برای همگان عنوان کرد و اظهار داشت: درخواست ما از مسؤولان ایجاد نظارت بر بازار و برنامه‌ریزی برای جلوگیری از افزایش قیمت ها است چرا که اعتقاد ما بر این است که ممانعت از گرانی امری شدنی می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha