جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار مجیدی

حوزه/ با تفکر بسیجی می‌توانیم آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) را در دنیا پیاده کنیم و راهی غیر از این نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصالحسین(ع) همدان، ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله بسیج، اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در  40سالگی بسیج و با توجه به اهمیت بسیج نیاز بود، نگاهی به فعالیت چهل ساله آن داشته باشیم.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) هنگامی که تهدیدات دشمنان انقلاب را  احساس کردند، لازم دانستند که مجموعه‌ای انقلابی به نام بسیج که بتواند بستر مردم را سازمان‌دهی و  با تهدیدات به خوبی مقابله کند، در بدنه انقلاب ایجاد شود، در همین راستا در پنجم آذرماه دستور تشکیل ارتش 20میلیون نفری توسط امام(ره) صادر شد.

سردار مجیدی اضافه کرد: تشکیل بسیج، برکات فراوانی داشته و شاهد هستیم؛ از زمانی که نخستین پایگاه مقاومت راه‌اندازی شد، مانند یک شبکه موزاییکی فعالیت‌های مردمی را سازماندهی کردند و در هر نقطه‌ای از کشور که احساس خطر می‌شد، بسیجیان مخلص به خوبی ورود پیدا کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: بسیج در زمینه امنیتی، عمرانی، رفاهی و حوزه‌های دیگر فعالیت گسترده و چشمگیری داشته که نمونه این اخلاص و صلابت در دفاع مقدس نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه92هزار شهید بسیجی در کشور داریم، اضافه کرد: قریب 3هزار شهید از 8هزار شهید استان همدان متعلق به بسیج است و این نشان‌می‌دهد که بسیجیان با صلابت و عزم بالایی در مسیر انقلاب حرکت کردند.

سردار مجیدی تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس در زمینه سازندگی، علم و فناوری شاهد فعالیت چشم‌گیر انها بودیم که پیشرفت‌های قابل توجه‌ای را به دنبال داشت و این نمایشگاه گوشه‌ای از زحمات 40ساله فعالیت بسیج است تا نسل امروز به عینه با بسیج و فعالیت‌های آن آشنا شوند.

آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در این آیین اذعان کرد: با تفکر بسیجی می‌توانیم آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) را در دنیا پیاده کنیم و راهی غیر از این نداریم.

وی افزود: تفکر بسیجی ایثار و گذشت و صداقت را در بطن خود جای داده و  رمز رستگاری مدیران نهادینه کردن تفکر بسیجی است، چراکه اگر بسیج تشکیل نمی‌شد امکان نداشت که مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی را با موفقیت طی کنیم.

آزادبخت با بیان اینکه بسیجیان نشان دادند که در تمام عرصه‌ها آماده جانفشانی هستند، گفت: توطئه اخیر در همدان به کمک بسیجیان استان همدان خنثی شد و توانستیم امنیت را به خوبی برقرار کنیم.

گفتی است در پایان این مراسم از زحمات فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha