دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه‌کرانی

حوزه / نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از استوانه های انقلاب بود.

آیت الله سید فخرالدین موسوی ننه‌کرانی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با تسلیت ارتحال آیت الله العظمی  سید عبدالکریم موسوی اردبیلی اظهارداشت: این عالم ربانی تمام عمر خود را صرف ترویج علوم دینی و گسترش آموزه های اهل بیت(ع) نمود.

وی با اشاره به مبارزات ظلم ستیزانه این عالم ربانی افزود: ایشان از اوائل حرکت و نهضت انقلاب همراه امام خمینی(ره) بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم  به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب و نظام در سنگرهای مختلف مشغول خدمت شد.

این استاد حوزه ادامه داد: ایشان هم چنین مدت ها در دستگاه قضایی مشغول فعالیت شد و خدمات شایانی را دراین بخش انجام داده و کتب مختلفی را به زیور چاپ آراستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصرح کرد: ایشان علاوه بر چهره مبارزاتی ، از بعد علمی قوی هم برخوردار بوده و ضمن داشتن مقام مرجعیت و علوم حوزوی، در عرصه علوم دانشگاهی هم ورود کرده و با تاسیس دانشگاه مفید خدمت بزرگی به جامعه علمی کشور نمود.

وی هم چنین با بیان خاطره مععم شدن خود به دست این عالم فقید یادآور شد: آیت الله العظمی موسوی اردبیلی از محبوبیت خوبی در کشور و به خصوص در اردبیل برخوردار بوده و همواره پناهگاه طلاب و اقشار مختلف مردم بودند. 

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha