جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: این سازمان برای پروژه‌های عمرانی که امسال شروع کرده، تاکنون حدود پنج میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام  حسینی مقدم  امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان که در امامزاده ابراهیم برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های عمرانی در امامزادگان قم گفت: امسال 51 پروژه عمرانی را در امامزادگان استان شروع کردیم که تعدادی از این پروژه‌ها به بهره برداری رسیدند و تعدادی دیگر هم در حال احداث است.

حجت الاسلام حسینی مقدم با اشاره به پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم خاطر نشان ساخت: این سازمان برای پروژه‌های عمرانی که امسال شروع کرده، تاکنون حدود پنج میلیارد تومان هزینه کرده است، پیش بینی می‌کنیم که تا پایان سال هم حدود دو میلیارد تومان دیگر هزینه کنیم تا این پروژه‌ها به مرحله بهره برداری برسند.

وی افزود: احداث پروژه‌های عمرانی در امامزادگان استان قم با هدف تحقق بخشیدن به خواسته مقام معظم رهبری بود، چرا که ایشان تاکید داشتند امامزادگان باید به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در پایان گفت: کمک و مساعدت خیرین استان برای حل موانعی که در راه قطب فرهنگی شدن امامزادگان و کارهای فرهنگی در دست اقدام  وجود دارد، می تواند راهگشا باشد و ما از خیرین محترم می خواهیم بیش از پیش در این عرصه وارد شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha