پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت‎الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: وقف، مقوله مهم اقتصادی است که ماهیت فرهنگی و اجتماعی آن، این مقوله اقتصادی مقدس را از جایگاه ممتازی برخوردار کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  سید اسماعیل حسینی مقدم، پیش از ظهر امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن ارائه گزاشی از فعالیت های این اداره کل اظهار داشت: وقف، مقوله مهم اقتصادی است که ماهیت فرهنگی و اجتماعی آن، این مقوله اقتصادی مقدس را از جایگاه ممتازی برخوردار کرده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم ادامه داد: امروزه اطلاعات موقوفات و درآمد ها و هزینه های آنها به صورت به روز می باشد که داشتن این اطلاعات، نقش زیادی در مدیریت کارها و امور دارد.
وی با اشاره به انجام امور فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه زیادی در استان قم وجود دارد که ظرفیتی برای انجام کارهای فرهنگی می باشد؛ اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز در این عرصه با جدیت وارد شده و عهده دار کارهای بزرگ فرهنگی در این اماکن دینی می باشد.
حجت الاسلام حسینی مقدم افزود: در ایام اربعین حسینی، موکبی در مرز مهران برای زائران امام حسین علیه السلام از سوی آستان مقدس علی بن جعفر علیه السلام راه اندازی و خدمات رسانی نمود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha