پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی-مدیر حوزه خراسان شمالی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی از تشکیل کمیسیون های هشت گانه اجلاسیه مديران حوزه های علميه استان های خراسان و افتتاح ساختمان مدیریت و مجتع علمی آموزشی حوزه دراین استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین حجت سالاری مکی، پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس و حوزه های علمیه استان های خراسان در بجنورد اظهار داشت: پروژه ساختمان مدیریت حوزه استان در 2 هزار و 400 متر و در 6 طبقه اجرا شده که همزمان با دومین روز از برگزاری اجلاسیه، افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار مصوب داشت که با صرفه جویی این پروژه با مبلغی کمتر از اعتبار مصوب آماده بهره برداری شده است، افزود: این پروژه پس از گذشت 18 ماه از عملیات ساخت و ساز، آماده افتتاح و بهره برداری شده است که تمام اعتبار صرف شده آن از محل کمک های مدیریت حوزه علمیه خراسان تامین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری بیان داشت: ساختمان جدید مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی قرار است هم به عنوان ساختمان مدیریت حوزه و هم به عنوان مجتمع علمی و آموزشی حوزوی مورد استفاده قرار بگیرد.

وی همچنین از برگزاری کمیسیون های 8 گانه همزمان با برگزاری این اجلاسیه خبر داد و گفت: کمیسیون های آموزش، پژوهش، سیاسی، پذیرش، تبلیغی، فرهنگی، کمیسیون استعدادهای برتر و فضای مجازی، قرار است در محل «دهكده مقاومت» بسیج در بجنورد برگزار شوندد.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: مديران مدارس حوزه علميه خراسان در كميسيون هاي تخصصي به بررسي برنامه ها و مطالب مورد نظر پرداخته و دبيران كميسيون ها نیز گزارش مربوطه را پس از برگزاری این کمیسیون ها ارائه خواهند كرد.

حجت الاسلام والمسلمین سالاری مکی، همچنین برگزاری اجلاسیه مدارس علمیه و مدیران حوزه های علمیه استان های خراسان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مديران مدارس خواهران و برادران استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با هدف نشست هاي تخصصي و هم انديشي برای برنامه ريزي در فعاليت هاي حوزه علميه، در اين اجلاس شركت مي كنند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه صبح چهارشنبه 24 آذر ماه  آغاز که براساس برنامه ریزی ها برگزار می شود، قرار است دبير شوراي عالي حوزه علميه خراسان و نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي در این آیین سخنراني کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد:همچنین مدير حوزه علميه خراسان بعد از ظهر چهارشنبه در ديدار صميمي با طلاب شهرستان بجنورد با عنوان « همایش حوزه انقلابی، اندیشه و عمل» که در محل حرم مطهر امامزاده سیدعباس (ع) بجنورد برگزار می شود، به ايراد سخن خواهند پرداخت.

وی گفت: مراسم اختتامیه اجلاسیه نیز با ارائه گزارش کمیسیون های تخصصی و سخنراني مدير حوزه علميه خراسان، عصر پنج شنبه، 25 آذر ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha