جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلاسیه مدیران و دبیران پژوهشی جامعه‌المصطفی

حوزه/ سومین اجلاسیه مدیران و دبیران پژوهشی جامعه المصطفی(ص) العالمیه، در سالن عارف‌الحسینی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی ، معاون پژوهش جامعه‌المصطفی(ص) با بیان این که نگاه به وضعیت کنونی پژوهش در جامعه المصطفی(ص)، راه آینده را برای ما مشخص می‌نماید، اظهار داشت: تنظیم نظام‌نامه جامع پژوهش به منظور وضعیت‌شناسی مناسب فعالیت‌های پژوهشی المصطفی(ص)، ضرورت دارد، زیرا موجب می‌گردد برای حرکت به سمت اهداف والاتر، آماده‌تر باشیم.

وی آمایش درست بین‌المللی را برای شکل‌گیری شبکه تأثیرگذار پژوهشی در سراسر جهان مهم ارزیابی نمود و خاطرنشان ساخت: طرح شکل‌گیری پانزده قطب زبانی پژوهشی، یکی از رویکردهای مهمی است که امیدواریم در دو سال آینده همه آنها را فعال نماییم، تا المصطفی(ص) در همه قطب‌های زبانی در عالم، حضور علمی تأثیرگذار داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که بخشی از شاخص‌سازی‌های پژوهش در دنیا به منظور جهت‌دهی به پژوهش صورت می‌گیرد، بیان کرد: در دنیای امروز، شاخص‌های علمی به گونه‌ای طراحی می‌شود که همه اطلاعات علمی در اختیار دیگران قرار گیرد. شاخص‌سازی، یکی از پیچیدگی‌های استعمار کنونی در نظام علمی است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن رونمایی از اطلاعات پژوهشی جامعه المصطفی(ص) و سامانه الکترونیکی فروشگاه اینترنتی تولیدات پژوهش المصطفی(ص)، از اعضای هیئت علمی و دبیران پژوهشی برتر مراکز صفی جامعه المصطفی(ص) تقدیر شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha