پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سرهنگ احمد بیطرفان

حوزه/ نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه استان قم و با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان، معاون اجرایی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم طی سخنانی در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های حوزه هنری قم برگزار شد، با اشاره به مأموریت بسیار مهم بسیج در عرصه جنگ نرم فرهنگی، اظهار داشت: در حال حاضر بسیج رسانه می بایست در خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب و نظام اسلامی در حوزه رسانه ای باشد.

وی با اشاره به این که تشکیل سازمان های اقشار بسیج اقدام خوب و مبارکی بوده که ثمرات بسیاری هم داشته است، گفت: یکی از ضرورت هایی که بسیج رسانه به خصوص باید به آن توجه کند، ناظر به اصل به روز بودن و توجه به اقتضائات زمانه است و این که در حوزه تولید محتوای رسانه ای پیشگام و تحول آفرین باشد.

بیطرفان همچنین با اشاره به شرایط خاص و ویژه استان قم از حیث خبری و رسانه ای افزود: آن چه از مجموعه های بسیج به طور کلی و بسیج رسانه به طور خاص انتظار می رود این است که با بصیرت و آمادگی و حضور همه جانبه در صحنه به فرمایشات مقام معظم رهبری در عمل لبیک گوید و از دستاوردهای انقلاب اسلامی با تمام توان و تکیه بر سلاح رسانه ای حراست نماید.

در این مراسم، حسین محمد رضایی، رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم نیز با اشاره به ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم گفت: برگزاری این جشنواره می تواند طلیعه ای بر حرکت رو به رشد بسیج رسانه در راستای انجام ماموریت های مهم بسیج باشد.

وی با بیان این که به لطف الهی روز به روز شاهد ترویج و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه و حتی در عرصه بین الملل هستیم، خاطرنشان کرد: امروز نه فقط در ایران اسلامی؛ بلکه در کشورهایی چون عراق، سوریه، لبنان و یمن در عمل، بسیج مردمی شکل گرفته و حماسه های امروز منطقه و پیروزی های جریان مقاومت اسلامی از برکات همین امر است.

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان قم با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری بالای قم در حوزه فعالیت های رسانه ای ابراز داشت: استان قم به جهت حوزه های علمیه و حضور مراجع تقلید و بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) و جایگاهی که در انقلاب اسلامی دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، به طوری که پس از تهران، دومین قطب خبر رسانه ای در کشور است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha