سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رویش جوانه های بصیرت

حوزه/ مراسم گرامیداشت سالروز ۹دی با عنوان «رویش جوانه‌های بصیرت»، با سخنرانی آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، مراسم گرامیداشت ۹دی سالروز راهپیمایی عظیم ملت ایران در سال ۸۸ و در واکنش به اهانت فتنه گران به امام حسین(ع) و روز عاشورا، عصر امروز در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد. 
در این مراسم علاوه بر حضور پرشور اقشار مختلف مردم از جمله حوزویان و طلاب، برخی از شخصیت‌های برجسته سیاسی و حوزوی از جمله آیت الله مصباح یزدی، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه تهران، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، آیت الله قرهی و... حضور داشتند. 
آیت الله مصباح یزدی سخنران اصلی این مراسم بود، اما به دلیل تأخیر ایشان برای حضور در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی دقایقی کوتاه برای حاضران سخنرانی کرد. 
حاضران در مراسم شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر فتنه گر و... را سر دادند؛ همچنین یکی از حاضران پیش از سخنرانی آیت الله مصباح یزدی، به پا خواست و گفت ملت انقلابی ایران، از قوه قضائیه می‌خواهد تا سران فتنه را به اشد مجازات برساند که این سخن با تکبیر حاضران در مسجد امام صادق(ع) تهران همراه شد. 
همچنین یکی از بسیجیان طنز‌پرداز با حضور در پشت تریبون، مسائل سیاسی روز را به زبان طنز برای حاضران بیان کرد. 
این مراسم به همت گروه فرهنگی عمار در مسجد امام صادق(ع) تهران برگزار شد. 
۳۱۳/۲۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha