جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد علی محسن زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده گفت: دولتمردان بحرین بدانند، اگر کوچکترین بی‌حرمتی به ساحت شیخ عیسی قاسم شود، سقوط خود را امضاء کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رئیس مرکز اسلامی وين در جمع شیعیان این شهر گفت: شهادت شيخ باقر النمر و مظلومیت ديگر رهبران روحانی شیعه از جمله شيخ على سلمان و شيخ زكزاكى اسفبار و مایه شرم جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده با اشاره به وضعيت بحرانى زندانيان سياسى در زندان‏هاى رژيم سعودى و دولت بحرین اظهارداشت: طبق روايت “حکومت با کفر باقی می ماند، اما با ظلم زايل می شود”، حکومت ظالم برقرار نخواهد ماند.

* کوچکترین بی حرمتی به ساحت شیخ عیسی قاسم موجب سقوط آل خلیفه می شود

وی خواستار رفع حصر رهبر نهضت بحرین شد و یادآور شد: شيخ عيسى قاسم در یک اقدام مغایر با قوانین بین المللی و عرف جامعه جهانی سلب تابعیت شده است. ما از رژیم آل خلیفه می خواهیم به ظلم و ستم در حق مردم و شهروندان پایان دهد. دولتمردان بحرین بدانند که اگر کوچکترین بی حرمتی به ساحت شیخ عیسی قاسم شود، سقوط خودشان را با دست خود امضاء کرده اند.

رئیس مرکز اسلامی وين در پایان گفت: آل سعود این روزها در تمامی عرصه ها با شکست و خواری مواجه است و در باتلاق یمن دست و پنجه نرم می کند. دولت بحرین به جای در آغوش گرفتن آل سعود به حقوق شهروندان خود توجه کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha