جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش

حوزه/ دبیر نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه از برگزاری این همایش در سی ام دی ماه سال جاری با حضور مدیر حوزه های علمیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از برگزاری نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه در سی ام دی ماه سال جاری با حضور مدیر حوزه های علمیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در مدرسه علمیه معصومیه قم خبر داد.

وی اظهار داشت: در گذشته این همایش با عنوان تجلیل از طلاب ممتاز شاهد و ایثارگر حوزه برگزار می شد؛ اما امسال با هدف ارتقاء و تقویت موضوع شهادت و ایثارگری در میان اساتید برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه ابراز داشت: شناسایی و معرفی اساتید موفق شاهد و ایثارگر که به غیر از تلاش در عرصه جهاد، در تربیت طلاب نیز کوشش داشته اند، از جمله اهداف این همایش می باشد.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به شاخص های انتخاب اساتید برتر، خاطرنشان ساخت: «سطح آموزشی»، «میزان سابقه تدریس»، «فعالیت های پژوهشی»، «فعالیت های تبلیغی» از جمله شاخص های انتخاب اساتید برتر بوده که در این راستا دستورالعملی، تنظیم و برای مدیریت های استانی ارسال شد.

وی تصریح کرد: پس از ارسال دستورالعمل، 95 نفر از اساتید دارای این شاخص به ما معرفی شدند که پس از جلسات گوناگون، 12 نفر حائز امتیاز شده و در این همایش تجلیل خواهند شد.

دبیر نخستین همایش تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه در پایان گفت: این همایش با سخنرانی آیت الله اعرافی و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha