جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ جلال الدین الصغیر

حوزه/ شیخ صغیر گفت: به خدا سوگند که از لحظه فرا رسیدن انتقام الهی از این ظالمان(آل خلیفه) چیزی باقی نمانده پس صبر پیشه کنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ جلال الدین صغیر از سران مجلس اعلای اسلامی عراق و فرمانده گردان های انصارالعقیده در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی جنایت اعدام سه جوان بحرینی توسط نظام آل خلیفه و با حمایت جنایتکاران آل سعود را محکوم کرد.

متن یادداشت بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون

در برابر جنایت مجرمان آل خلیفه در بحرین که با حمایت جنایتکاران آل سعود انجام گرفت و در جریان آن سه نفر از جوانان بحرین را بدون محاکمه و بدون اینکه اجازه دفاع از خود داشته باشند را در برابر سکوت بین المللی و حمایت انگلستان و آمریکا اعدام کردند و اکنون چیزی نمی توان گفت جز اینکه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه و مراجع تقلید و ملت مظلوم و صبور بحرین به ویژه خانواده های این شهدا تسلیت بگویم.

من اطمینان دارم که ملت سربلند بحرین هرگز در برابر جنایت های طایفه ای نظام ظالم آل خلیفه تسلیم نخواهد شد و بر این باورم که خون شهدا بر عزم و اراده مردم صبور بحرین خواهد افزود و دنیا نیز به خوبی دانسته که این ملت قوی تر از آن است که در برابر جنایت های آل خلیفه و مزدوران آنها سر خم کند.

ای برادران بحرینی بدانید که زمان مرگ انسان ها توسط خداوند متعال ثبت و تعیین شده اما خداوند شهدا را تکریم کرده و اجل آنها را به شهادت در راه خود و مرگ در راه زنده کردن مظلومیت شما قرار داد تا نام شما بر تارک تاریخ ثبت شود.

تمام مردم با رفتن از دنیا می میرند به جز شهدا که زنده هستند و من امیدوارم این مصیبت را در راه خدا تحمل کنید و به علمای اهل علم و تقوا و عمل خود اقتدا کنید و مطمئن باشید که خداوند شما را رها نمی کند و چشمان امام زمان روحی فداه نگهبان شما است و به خدا سوگند که از لحظه فرا رسیدن انتقام الهی از این ظالمان چیزی باقی نمانده پس صبر پیشه کنید و بدانید که هرچقدر که دشمنان شما ظالم باشند شما از آنها برترید و ظالمان پست در زباله دان تاریخ جای خواهند گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha