جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ موج خشم مردمی سراسر بحرین را فرا گرفته و جوانان انقلابی خیابان ها و میادین را به آتش کشیده و خواستار قصاص قاتلان شهدای انقلاب شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از پایگاه بحرینی منامه پست، در پی اعدام ظالمانه سه جوان بحرینی توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه در صبح امروز مردم مناطق مختلف بحرین به خیابان ها آمده و اعتراض خود را به این جنایت آل خلیفه اعلام کردندو خواستار سرنگونی آل خلیفه شدند.

این راهپیمایی ها بنا به فراخوان ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین انجام می شود و مردم با در داشتن تصاویر شهدای خود شعارهایی در محکومیت اعدام این سه جوان سر دادند و بر ضرورت استمرار انقلاب خود و ادامه دادن به راه شهدا و سرنگونی آل خلیفه و برپایی نظام سیاسی جدید تاکید کردند.

در این راستا موج خشم مردمی سراسر بحرین را فرا گرفته و جوانان انقلابی خیابان ها و میادین را به آتش کشیده و خواستار حقوق مشروع و مشارکت در تعیین سرنوشت خود و قصاص قاتلان این شهدا شدند.

در جریان این راهپیمایی ها و اعتراضات درگیری هایی میان مزدوران آل خلیفه و شهروندان در منطقه العکر صورت گرفت و نیروهای امنیتی میان مردم گاز اشک آور پرتاب کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha