یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بحرین

حوزه/ ائتلاف گفت: جان و خون جوانان بحرینی برای ما و مردم بحرین، کم ارزش نیست و ما با کشتن انسان های بی گناه مخالفیم و در برابر تهدیدهای غیر مسئولانه آل خلیفه تسلیم نخواهیم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور بیانیه ای در مورد اقدامات اخیر آل خلیفه و تایید حکم اعدام سه جوان بحرینی توسط دادگاه وابسته به رژیم آل خلیفه هشدار داد و افزود: برخی نشانه ها حاکی از آن است که آل خلیفه بنا دارند حکم ظالمانه اعدام این سه جوان بی گناه را اجرا کنند در حالی که اعترافاتی که از این جوانان گرفته شده تحت شکنجه بوده و اعتباری ندارد و از سوی دیگر محاکمه آنها نیز صوری بوده و از کمترین ملاک های محاکمه عادلانه بی بهره بوده است.

ائتلاف از مردم بحرین خواست خشم و اعتراض خود را نسبت به این حکم اعلام کرده و هرچه زودتر در میدان ها حاضر شوند.

در این بیانیه آمده: جان و خون جوانان بحرینی برای ما و مردم بحرین، کم ارزش نیست و ما با کشتن انسان های بی گناه مخالفیم و در برابر تهدیدهای غیر مسئولانه آل خلیفه تسلیم نخواهیم شد.

ائتلاف اعلام کرد: به آل خلیفه هشدار می دهیم که مسئولیت پیامدهای ناگوار این اقدامات جنون آمیز بر عهده آنها خواهد بود و ارتکاب چنین حماقتی می تواند کشور را به سرنوشت نامعلومی گرفتار سازد و از سوی دیگر ما دولت امارات را نیز در این جنایت پلید، سهیم می دانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha