شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ساختمان پلاسکو

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پیامی، حادثه ناگوار فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران، جان باختن تعدادی از هموطنان و نیز ماموران فداکار و جان بر کف آتش نشانی را به خانواده های داغدار و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن پیام مرکز مدیریت حوزه های علمیه در پی حادثه ناگوار فروریختن ساختمان پلاسکو در تهران و جان باختن تعدادی از هموطنان و نیز ماموران فداکار و جان بر کف آتش نشانی به شرح ذیل است:
بسمه تعالی

وقوع حادثه­‌ی دردناک وغمبار آتش­‌سوزی و فروریختن ساختمان در تهران ،جان باختن ماموران فداکار آتش نشانی ونیروهای امدادگر و سایر هموطنان ارجمند موجب تاسف وتاثر عمیق گردید.

 شهامت و فداکاری فرزندان دلاور ملت ، آتش­‌نشانان متعهد وشجاع  که در عملیات نجات وامداد در امتحانی دشوار وجانکاه از خود  گذشتگی کرده و جان خود را در معرض خطر قرار دادند ، دل و جان هر انسانی را به ستایش وتحسین وا میدارد.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت اندوهبار به ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی ،خانواده های داغدار و آرزوی سلامتی و بهبود مجروحان این حادثه تلخ وناگوار، از همه ی مسئولان  و دستگاه های امدادی،انتظامی و خدمات شهری می خواهیم همچنان  به وضعیت خسارت دیدگان ،مصدومان و جانباختگان اقدام نموده وکار مجاهدانه­‌ی خود را تا برقراری وضعیت وشرایط عادی در محل حادثه ادامه داده و وظیفه­‌ی خطیر خود را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند.
خداوند یار ومددکار شما
مرکز مدیریت حوزه های علمیه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha