جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین گفت: تقویت روحیه انقلابی گری، امروز مهمترین رسالت حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جلسه اعضای فعال طلاب بسیجی حلقه‌های صالحین مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزارشد، به تأکید رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص انقلابی ماندن و تقویت حوزه‌های انقلابی اشاره و اظهارکرد:  اسلامی و انقلابی ماندن نظام در گرو انقلابی ماندن حوزه های علمیه است.

وی با بیان این که روحانیون و حوزویان باید با تهدیدات و چالش‌های فراروی انقلاب اسلامی مقابله کنند، گفت: دفاع جانانه از ولایت فقیه، یکی از ویژگی های مهم حوزه انقلابی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین روحانیون با بیان این که طلاب، امروز در صف مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم قرار دارند، افزود: حمایت از مظلوم و خط مقاومت، از اصول و مبانی محوری انقلاب اسلامی ماست؛ بر همین اساس منطق حمایت ما از گروه‌های مقاومت در منطقه، دفاع از مسلمانان در مقابل تجاوزگری رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: حوزه های علمیه باید همچنان انقلابی بمانند و اندیشه، تدبیر و برنامه ریزی دقیق در این راستا ضروری است.

وی با بیان این که حوزه‌های علمیه سرچشمه رود خروشان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: این نظام بر آمده از خون شهداء، از این حوزه ها آغاز و به تمام جغرافیای ایران و به فضاهای مهم دنیا سرایت کرده است.

 رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین اظهارداشت: زدودن روح انقلابی از حوزه های علمیه در این شرایط حساس، از دسیسه‌های جهان استکبار است، و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب بر انقلابی ماندن حوزه‌ها تاکید دارند.

وی ابراز کرد: بزرگترین دشمن مکتب اهل بیت(ع) استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است که به همین دلیل، مسئولان حوزه‌های علمیه باید روحیه انقلابی و استکبار ستیزی حوزه ها را، برای مقابله با این توطئه ها، ارتقا دهند.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان داشت: امروز دشمنان هجمه گسترده و ناجوانمردانه ای را علیه دین و فرهنگ به راه انداخته اند و نقش طلاب و روحانیون برای مقابله با این حملات و توطئه های دشمنان بسیار پررنگ و سنگین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha