شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سازمان بسیج طلاب

حوزه / طی مراسمی پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع)پردیسان قم با حضور فرمانده تیپ امام جعفرصادق(ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، درر این مراسم فرماندهی تیپ 83 مستقل امام جعفر صادق(ع) با استفاده از کلام مولی امیر المومنین علی (ع) در خطبه قاصعه در تبیین امتیازاتی که اسلام برای مردم به ارمغان آورد اظهار داشت: زمانی که مردم رهبری الهی را پذیرفتند و شریعت نبوی را به عنوان منشور زندگی ره توشه خود کردند و صبر پیشه کردند و حاضر شدند که کشته شوند؛ اما رهبرشان را رها نکنند، خداوند پنج ویژگی شکست ابهت و قدرت مشرکان، عزت و سربلندی اسلام، ایجاد امنیت و آرامش در بلاد اسلامی، قدرت و حاکمیت پیدا کردن مسلمانان و سرلوحه و سرمشق دیگران واقع شدن را به آنها عنایت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر تاکید کرد: عینا این ثمرات را خداوند به ایران عزیزمان نیز عنایت کرد، هنگامی که مردم با جان و دل به آرمان های رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی (ره) گوش فرا دادند و عمل کردند، نظام 2000 ساله شاهنشاهی سقوط کرد و اسلام و ایران عزیزمان عزت یافت و امنیت و آرامش حاکم شد و قدرت حاکمیت نیز به دست ولی امر مسلمین افتاد و ایران سرمشق و سرلوحه برای سایر بلاد اسلامی همچون بحرین، یمن، سوریه و ... شد و الگو گیری مردم لبنان در جنگ 33 روزه از ایران اسلامی، از ثمرات انقلاب اسلامی و پذیرفتن حاکمیت الهی بود، آن وقت کسانی که به دنبال برجام 2و3و4 هستند قصد حذف حاکمیت الهی را دارند.

ویگفت: افتخار ما این است که زیر پرچم بسیج که فرماندهی اش به دست فرمانده کل قواست بدون هیچ وابستگی به هیچ جریان سیاسی فعالیت می کنیم و فرموده ایشان را که " بسیجی سیاسی است، اما سیاست باز نیست " را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha