شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نعمت اللهی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در تمام عرصه ها کسب نموده که حفظ این دستاوردها از رسالت های اصلی همه مسئولین نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت اللهی، ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه تهییج همه سطوح جامعه برای حضور گسترده در برنامه های دهه فجر به ویژه در روزهای 12 و 22 بهمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهارکرد: مشارکت مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر، اهمیت خاصی دارد و در این برنامه ها باید به موضوع انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان توجه شود.

وی افزود: امام(ره) به‌عنوان یگانه زمان، سرآمد دوران، پرچم ‌دار نهضت با ارائه اسلام ناب محمدی (ص)، اثربخش‌ترین نسخه درمان دردهای امت اسلامی را تجویز کرد و بهار وحدت کلمه، همگرایی نفوس و همسرایی قلب‌ها را به ارمغان آورد تا نفس مسیحایی‌اش کالبد جهان اسلام را زندگی دوباره بخشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان داشت: ملت ایران با همراهی امام خمینی(ره)  و با ایثار و جان‌فشانی زنان و مردان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی، توانستند  نام ننگ شاهنشاهی را از این مرزوبوم پاک کند و همواره الگوی آزادگان جهان شود.

وی ادامه داد: پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر، رویدادی ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ بزرگ ملت ماست كه  تاريخ و سرنوشت اين ملت را دگرگون ساخت.

حجت الاسلام نعمت اللهی تصریح کرد:  انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی است و مردم با رهبری‌های داهیانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اعتقادی راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان جهان را خیره ساختند.

وی اظهارداشت: امروز سی وهفت سال از آن طوفان تاریخی می‌گذرد؛  وسه دهه فراز و نشیب اما لبریز از عزت، افتخار و سربلندی و لحظه ‌لحظه آن یادآور حماسه‌آفرینی مردم همیشه استوار ایران اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی احیاگر تفکر دینی بود و این اسلام امروز در سرتاسر نقاط در حال گسترش و ترویج است.

وی افزود: امروز نیز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز مردم در صحنه هستند و همه ساله در سالگرد پیروزی انقلاب، با آرمان های امام تجدید بیعت می کنند، چرا که ویژگی های امام(ره) امروز در مقام معظم رهبری هویدا است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha