چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام علی معبودی-قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین معبودی، دهه فجر را فرصت بازاندیشی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواند و گفت: دهه فجر، ميثاق دوباره با خون شهيدان و خط رهبری و ولايت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز، در جمع مسئولین و روحانیون حلقه های صالحین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزارشد با تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، اظهارداشت: دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از زیر یوغ ظلم و ستم و بی‌عدالتی است.

وی افزود: تاریخ قبل از انقلاب، سراسر ظلم و بی‌عدالتی است که حاکمان خودشان را غالب و مردم را مغلوب و رعیت خود میپنداشتند، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، سرنوشت حاکمیت به دست ملت سپرده شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تصریح کرد: دهه فجر فرصت بازاندیشی پیرامون ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و نگاه به مسیری كه تاكنون آمده‌ایم.

 وی ادامه داد: امروز دشمنان به خیال خام خود درصددند كه با اعمال تحریم های ظالمانه، اهانت به مقدسات اسلامی و ناامن کردن منطقه، به جهان اسلام و به ویژه ملت كفرستیز ایران ضربه بزنند كه همیشه ناكام مانده و شكست خورده‌اند و بر ماست كه امروز همچون گذشته گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد.

وی اظهارکرد: با وجود تمامی دسیسه ها، دشمنی های آشکار و پنهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، رویش های دائمی و جاری انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشورهای اسلامی، همچنان ادامه دارد.

 حجت الاسلام والمسلمین معبودی بیان داشت: بی شک در دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی کشورمان، اسلام تولدی دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه ای تعيين كننده و بی مانند بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) افزود: با طلوع انقلاب اسلامی، نور آن تمام جهان را فرا گرفت و دشمنان در جهان تلاش کردند این نور را خاموش کنند اما هرچه تلاش می‌کنند به سود ایران تمام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha