پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دهه فجر

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۱۷۳ برنامه فرهنگی برای اجرا در ایام الله دهه فجر امسال تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام علی خادمی، ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: یک هزار و 173 برنامه فرهنگی برای اجرا در ایام الله دهه فجر امسال تدارک دیده شده که 73 مورد آن مربوط به برنامه ها و جشنواره های قرآنی است.

وی افزود: جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، جشنواره حافظان قرآن، محافل انس با قرآن از جمله برنامه های قرآنی تدارک دیده شده برای اجرا در این ایام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساماندهی نشست های خانگی بانوان در استان گفت: تلاش داریم تا با ارائه آموزش های لازم به این بانوان، فعالیت های خانگی آنان را به صورت منسجم و سامان یافته نماییم.

وی از شناسایی 270 نفر خانم که کار مدیریت نشست های مختلف قرآنی و محافل را در منازل در شهر بجنورد بر عهده دارند، خبر داد و اظهار داشت: مقرر است تا این بانوان در شهرهای دیگر استان نیز شناسایی شده تا نشست های خانگی بانوان ساماندهی شود.

حجت الاسلام خادمی همچنین از برگزاری همایش سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده در استان خبر داد و گفت: متأسفانه کشورهاي مسلمان با وجود برخورداري از سبک اصيل اسلامي مخصوصا در زمينه ي ارتباطات خانوادگي، مجذوب فرهنگ سست و بي اساس غرب شده و از سبک زندگي اسلامي فاصله گرفته اند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در راستای سست کردن بنیان خانواده ها و دور کردن جوانان از مبانی اعتقادی، اظهار داشت: تحقق سبك زندگي اسلامي در خانواده ها با عمل به توصیه های دینی میسر می شود و با نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی، بنیان خانواده استحکام می یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی عاملی برای تبدیل خانواده ها به کانون عشق و مودّت و يکرنگي، است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 70 درصد از برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر در مناطق روستایی و محروم استان برگزار می شود اظهار داشت: بر همین اساس یک هزار و 100 برنامه برای این مناطق پیش بینی شده است که در این ایام به اجرا در می آید.

حجت الاسلام خادمی همچنین از افتتاح مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان گرمه به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه از محل مصوبات سفر معظم انقلاب اسلامی به استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha