شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی-رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد از اجرای ۱۰ برنامه شاخص قرآنی در این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: خطبا باید پیام های انقلاب را به نوجوانان و جوانان منتقل کنند.

حجت الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: تمام برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای اجرا در ایام الله دهه فجر با محوریت قرآن است.

وی افزود: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی، ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان بجنورد برای برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه فجر با محوریت قرآن انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با محوریت قرآن تاثیرگذاری بیشتری دارد، گفت: انقلاب اسلامی ایران را نگاه‌های قرآنی و دینی به پیروزی رسانده است و بر همین اساس هم باید برنامه‌های دهه فجر با محوریت و نگاه‌های قرآنی و دینی برگزار شود.

وی با بیان اینکه جشن های دهه فجر باید مردمی باشد، اظهارداشت: نتیجه برگزاری برنامه‌‌های گرامیداشت دهه فجر باید تعمیق باورهای دینی، تحکیم اخوت ایمانی و تقویت روحیه استکبارستیزی باشد.

حجت الاسلام هدایتی انتقال امانت‌ های الهی به نسل‌ جوان را مهم و ضروری خواند و تصریح کرد: سخنرانان برنامه های دهه فجر باید بتوانند ارتباط خوبی با نسل جوان برقرار کنند، چرا که یکی از ضروری‌ ترین نیازهای ما در این حوزه، انتقال انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی وحدت، ایمان، رهبری و امدادهای معنوی و الهی را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برنامه‌ های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی باید وحدت ‌بخش باشد و موجب امید و انسجام بیشتر در جامعه اسلامی شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha