پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خراسان شمالی، با تسلیت فرا رسیدن  ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: زندگی فاطمه زهرا(س) به عنوان الگویی برای تمام زنان و مردان مسلمان همواره چراغ هدایت و راهنمایی بوده است.
وی به اهمیت معرفی فرهنگ فاطمی در جامعه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند، اگر فاطمه‌ی زهرا (س) را که می‌خواهید معرفی کنید، آن چنان معرفی کنید که یک انسان مسلمان، یک زن مسلمان، یک جوان مسلمان از آن زندگی، درس گرفته و الگو بگیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای تمام بانوان است، گفت:  در هر جنبه‌ای از جنبه‌های فردی و اجتماعی که نگاه کنیم فاطمه زهرا (س) سرآمد همه بانوان تاریخ است لذا زنان مسلمان با تمسک به فضائل حضرت زهرا (س) و بهره‌گیری از ابعاد شخصیتی ایشان بتوانند روزبه‌روز در پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی موفق باشند.
وی با بیان اینکه سیره حضرت فاطمه (س) در هر عصری می‌تواند به عنوان بهترین الگو مورد تبعیت قرار گیرد، اظهار داشت: جوانان ما  با الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توانند بااخلاق، معنویت، علم و فرهنگ، زندگی سرشار از موفقیت و سعادتمندی برای خود داشته باشند.
حجت‌الاسلام هدایتی با اشاره به رسالت مهم روحانیون در معرفی شخصیت والای حضرت فاطمه (س) در جامعه گفت: هر چند تاکنون در مورد شخصیت والا و بزرگ حضرت فاطمه زهرا (س) کتاب‌ها و مقالات فراوان نوشته شده است ولی گویا همه این‌ها قطره‌ای در مقابل اقیانوس بی‌کرانه فضیلت‌های آن حضرت هست که روحانیون با توجه به رسالتی که دارند باید بیش از پیش به معرفی سیره آن حضرت بپردازند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha