پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب _ امام جمعه گناباد

حوزه/ امام‌جمعه گناباد گفت: ملت ایران ملتی مؤمن بوده و هستند اما آن عاملی که ایمان مردم را شکوفا کرد، ولایت‌فقیه بود و دقیقا همین عامل هم سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب، عصر سه شنبه در دیدار مدیران شهرستان گناباد که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، در دفتر امام جمعه گناباد حضور یافته بودند، ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و همراهی ملت ایران، بزرگ‌ترین پیروزی اسلام بعد از پیروزی پیامبر گرامی و امام علی(ع) در صدر اسلام است.

وی اظهار کرد: مردم ایران در مقابله با رژیم کافر و مستکبر شاهنشاهی هیچ توان نظامی و دفاعی نداشتند و لذا پیروزی ملت ایران بر این رژیم یک معجزه الهی بود.

امام جمعه گناباد با بیان اینکه ایمان به خدا، اتحاد، وحدت و تبعیت از ولایت‌فقیه، مهترین عوامل پیروزی مردم بر کفر، استکبار و استبداد بود، تصریح کرد: ملت ایران ملتی مؤمن بوده و هستند اما آن عاملی که ایمان مردم را شکوفا کرد، ولایت‌فقیه بود و این اقدام سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی به مجاهدت‌های امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اذعان کرد: امام راحل در طول تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی همواره به اسلام، قرآن و ارزش‌های دینی متکی بود و بر همین اساس در برابر رژیم شاه هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی ادامه داد: وقتی ملت ایران صداقت امام در مواجه با کفر و استکبار را مشاهده کردند، به پشتیبانی از امام به میدان مبارزه با رژیم شاه آمدند و سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی به اتحاد و وحدت اقلیت‌های مذهبی و قومی همواره تأکید می‌کرد، خاطرنشان کرد: امام راحل در طول مجاهدت‌های خود همواره به اتحاد و همدلی اقلیت‌های مذهبی و قومی بر پایه قرآن، اسلام و ارزش‌های دینی تأکید می‌کرد و این اقدام امام، نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

امام‌جمعه گناباد به تحولات موجود در کشورهای منطقه غرب آسیا اشاره و افزود: علی‌رغم اینکه مردم کشورهای مسلمان، با تأسی از انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کردند و در برابر کفر و ظلم ایستادند اما این انقلاب‌ها به نتیجه نرسید؛ اما علی‌رغم تمامی توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی ایران به برکت پشتیانی مردم از ولایت‌فقیه همچنان با اقتدار در صحنه حضور دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی ادامه داد: ملت ایران هرساله با برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل تجدید بیعت کرده و به تلاش خود در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha