یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام میرمعزی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه های علمیه گفت: در هجدهمین همایش کتاب سال حوزه شاهد افزایش کمیت و کیفیت آثار بودیم و به خصوص کیفیت کتاب های برگزیده ارتقاء یافته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین میرمعزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه هرساله همایش کتاب سال حوزه در حال پیشرفت و تعالی است، اظهار داشت: در هجدهمین همایش کتاب سال حوزه شاهد افزایش کمیت و کیفیت آثار بودیم و به خصوص کیفیت کتاب های برگزیده ارتقاء یافته است.

وی در خصوص اینکه برخی مدعی هستند نویسندگان و محققان از آزادی قلم برای نوشتن کتاب برخوردار نیستند، گفت: در کشور ما که معمولا آزادی است و اگر موضوعی برخلاف اصل نظام و شریعت نباشد، هرکسی در هر موضوعی می خواهد می نویسد و معمولا نویسندگان آزاد هستند.

معاون پژوهش حوزه های علمیه افزود: خط قرمز ما درباره اصل نظام و ولایت فقیه است و این خط قرمز در همه نشر سراسر کشور وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی همچنین با بیان اینکه معاونت پژوهش در دوره جدید مدیریت آیت الله اعرافی وارد مرحله تحولی شده است، گفت: تمام برنامه ها در حال بازبینی و اصلاح است و طرح های جدید در حال تدوین است تا زیرساخت های امر پژوهش به درستی ریل گذاری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند متعال توفیق بدهد تا بتوانیم ایده های خوب و جدید را در چارچوب سنت های اصیل و میراث گذشتگان حوزه که از ائمه اطهار(ع) به ما ارث رسیده است، اجرایی کنیم.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha