جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی اکبر دریاکناری

حوزه/ استاد دانشگاه فرهنگ و مذهب قزوین، گفت: وهابیت دشمنان خود را در میان مسلمانان جستجو می کند و به همین دلیل بیشترین جنایت را علیه مسلمانان صورت می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام علی اکبر دریاکناری، در کارگاه آموزشی «آسیب های اجتماعی فرق، اقوام و مذاهب» ویژه روحانیون و مبلغین حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد اظهار داشت: وهابیت از فرقه‌های خطرناکی است که با نام های مختلف، حتی در ایران فعالیت می کند و با یارگیری تلاش کرده به اسلام و شیعه ضربه بزند.

وی افزود: وهابیت هرگونه مخالف خود را مشرک و کافر می داند و به همین دلیل قتل و غارت و هتک حرکت مسلمانان را مباح می داند و در کشورهای مختلف با روش های گوناگون به اهداف پلید خود ادامه می دهد.

استاد دانشگاه فرهنگ و مذهب قزوین بیان کرد: رهبری فرمودند هر کسی در راه روشنگری فکری مردم تلاش کرده و از انحراف جلوگیری کند جهاد محسوب می شود، لذا همه وظیفه داریم مردم و جوانان را با اندیشه های پلید و خطرناک وهابیت و فرقه های داعش، طالبان و آشنا کنیم.

وی ادامه داد: بزرگترین خطای وهابیت این است که دشمن خود را در داخل اسلام جستجو می کند به همین دلیل تاکنون حتی یک شلیک به سوی صهونیست و سایر ادیان نکرده و قاتل مسلمین شده است.

استاد دانشگاه فرهنگ و مذهب افزود: وهابیت در سه دسته تعریف شده که مفتیان و علما آنها فتوای قتل و غارت می دهند، مبلغان آنها با اینترنت و شبکه های ماهواره ای و اجتماعی در صدد جذب طرفدار هستند و یک گروه جهادی که عملیات انتحاری و کشتار انجام می دهند.

حجت الاسلام دریاکناری اضافه کرد: خطر وهابیت را در هیچ نقطه جهان حتی ایران نباید نادیده گرفت و این گروه تکفیری اگر بتواند در ایران بشترین اسیب را به ما خواهد زد، لذا باید مردم را آگاه کنیم تا مراقب فرقه های ضاله آن باشند.

وی با نمایش فیلمهای تکان دهنده ای از نحوه آموزش کودکان خردسال توسط داعش برای جنایت و آدم کشی  عنوان داشت: خشونت و اوج دوری از انسانیت در گروه تکفیری داعش به حدی رسیده که کودکان خردسال را به گونه ای آموزش می دهند که این خردسالان براحتی آدم می کشند و سر از بدن افراد جدا می کنند و اینگونه برای بزرگسالان الگو می سازند که وقتی کودکان این جسارت را دارند بزرگان داعش باید خشن تر کشتار کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha