جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان- امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین

حوزه / امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین، در جمع طلاب، با بیان این که پایبندی به ارزش‌های اسلام، از شاخصه‌های اصلی انقلابی‌گری است، تأکید کرد: حفاظت از دستاوردهای انقلاب، مهم‌ترین وظیفه حال حاضر دوست داران آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارکه فجر و لزوم حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارکرد: ولایت فقیه نعمت بزرگی است که در کشور ما وجود دارد و در سایه آن توانسته ایم به موفقیت‌هایی چون پیروزی در دوران دفاع مقدس دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب در خصوص تبعیت از ولایت فقیه، تأکید کرد: حقیقتا برای این ‌که به کشورمان آسیبی نرسد، باید همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی، بارها تجربه موفق پیروزی را داشته ایم و این مهم، به این خاطر است که در بسیاری از موارد، بصیرت توده مردم از خواص نیز بیشتر بوده است.

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد در رابطه با سبک زندگی اسلامی بیان داشت: ما باید از سبک زندگی اسلامی بیان شده در قرآن و سیره معصومین(ع) پیروی کنیم که حقیقتا این ارزش های والا، با تحقق انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، احیاء شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمیان ادامه داد: شاکله فکری و عقیدتی مردم برگرفته از رهنمودهای رهبر و پیشوای‌شان است و رهبر ما بسیار حکیمانه و مدبرانه کشور را اداره می‌کنند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه عنوان داشت: بسیاری از پیشرفت‌های علمی و سیاسی در ابعاد مختلف زندگی مردم ایران، به خاطر مدیریت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری که برگرفته از آموزه‌های قرآنی است و از این رو باید این ارزش‌ها، همواره در جامعه پاس داشته شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان سخنی از امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: اساس اسلام در معنویات و باور به اعتقادات است و مادامی که مردم در صحنه حضور دارند امدادهای غیبی و الهی نیز همچون دوران دفاع مقدس ادامه دار خواهد بود.

وی به سخن مقام معظم رهبری در خصوص لزوم انقلابی‌گری اشاره واظهار داشت: امروز نیز باید همچون گذشته انقلابی باقی مانده و از آرمان های خود دفاع کنیم و همواره به خداوند که منبع کمالات است اعتماد داشته و پیامبران را الگوهای واقعی خود در زندگی بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیان، پایبندی به ارزش‌ها را از شاخصه های اصلی انقلابی‌گری عنوان کرد و اظهار کرد: ما باید برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب که اهمیت آن، حتی از خود انقلاب نیز بیشتر است، همواره تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha