جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی

حوزه/ اگر فعالیت نخبگان حوزه در محور تقویت انقلابی ماندن حوزه هدفمند شود، قطعا شاهد اثر بخشی بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن نبوی امروز در هفتمین اجلاسیه همایش اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم که در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی در قم برگزار شد، بابیان اینکه هدف از تاسیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه، تقویت روحیه بسیجی است گفت: اگر این روحیه تقویت و گسترش یابد، شاهد برکات و تقویت بسیاری در عرصه های مختلف حفظ و  حمایت انقلاب، جهاد و شهادت و تحقق حوزه انقلابی خواهیم بود.

رئیس بسیج اساتید و نخبگان حوزه به بیان مهمترین فعالیت بسیج در دو عرصه اساتید و نخبگان اشاره کرد و گفت: محور نخبگان در مسائل مدیریتی، پژوهشی،  هنری و تبلیغی به فعالیت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: اگر فعالیت نخبگان حوزه در محور تقویت  انقلابی ماندن حوزه هدفمند شود، قطعا شاهد اثر بخشی بیشتری در این عرصه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی به فعالیت بسیج اساتید در دو حوزه کمیته داخلی و حوزها علمیه  اشاره و بابیان اینکه یکی ازمهمترین ویژگی تشکیل کمیته، اجرا و طراحی برنامه به وسیله اساتید است، گفت: راه اندازی فصل نامه ها، برگزار نشست ها، گردهمایی فصلی براساس نیاز روز و جامعه، راه اندازی و تقویت شبکه اطلاع رسانی و خبر سانی از مهمترین برنامه های بسیج اساتید است.

وی ابراز داشت: سیاست کلان تشکیل بسیج اساتید رعایت حفظ و تقویت جایگاه بزرگان و مراجع تقلید در حوزه، جذب حداکثری و کمک به مدیریت حوزه است.

 رئیس جدید بسیج اساتید و نخبگان حوزه گفت: مهمترین انتظارات از تشکیل بسیج اساتید حوزه، حفظ و تداوم انقلابی ماندن حوزه و حوزیان و طلاب، حمایت فکری برای در امان ماندن خطرات فضای مجازی، پاسخ گویی به شبهات و عدم شکل گیری شیعه انگلیسی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha