جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

حوزه/نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر ایران امروز مورد بغض و کینه غرب و وهابیت قرار گرفته، به دلیل سیلی محکمی است که انقلاب خورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار جمعی از نیروهای مسلح با تبریک ایام دهه فجر گفت: اگر ایران امروز مورد بغض و کینه غرب و وهابیت قرار گرفته، به دلیل سیلی محکمی است که انقلاب خورده اند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح با آمادگی و هوشیاری، در مقابل همه فتنه های دشمنان، در اوج اقتدار ایستاده اند و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه هستند و در مقابل توطئه های خصمانه دشمنان با قدرت ایستادگی می کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اثربخشی بسیج گفت: این نهاد انقلابی در کنار حضور نظامی و همکاری با سایر نیروهای مسلح، در عرصه های مختلف فرهنگی، سازندگی و علمی حضور پُرشوری دارد و در راه نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن کوشا است؛ بسیج در هر جامعه و اجتماعی وارد شود، تحول عظیمی را به سمت معنویت به وجود خواهد آورد.

امام جمعه تاکستان بیان کرد: قدرت های بزرگ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، از مخازن بزرگ ایران دستشان کوتاه شد و بار دیگر دست و پا می زدند تا به تنگه هرمز دسترسی پیدا کنند، اما با روحیه ای که  امام (ره) به رزمندگان ما بخشیدند، دشمنان سرکوب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی، امروز با اقتدار و قدرت از ولایت و آرمانهای والای شهدا و این نظام بر آمده از خون شهدا، پاسداری می کنند و هرگونه تهدیدی از جانب دشمنان را کوبنده پاسخ می دهند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم آگاه، هوشیار و با بصیرت ایران، در تمامی صحنه های صیانت از اصول انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی، همچنان ایستاده و در صحنه هستند.

وی افزود: ایران سرافراز در این سه دهه، پیشرفت های فراوانی از نظر علمی، عمرانی، پزشکی و غیره  داشته است که باید شکرگزار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح از قدرت بالایی برخوردارند و این قدرت ناشی از اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی همه جانبه است و همه تاریکی ها و سیاهی های حکومت استبدادی رژیم پهلوی که انحطاط فرهنگی داشت را از بین برد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha