جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 حجت الاسلام  علی طهماسبی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: دشمن از همان ابتدا به دنبال نفوذ در بدنه انقلاب اسلامی بود، اما با هوشیاری و بصیرت مردم با شکست مواجه شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی، امروز در جمع دانش پژوهان مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن می‌کوشد تا از طریق تهاجم فرهنگی در ذهن نسل چهارمی که انقلاب را درک نکرده، سیطره و نفوذ کند تا ارزش‌های انقلاب را بی‌ارزش جلوه دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز در جزیره امن زندگی می‌کنیم و از دو نعمت آرامش و امنیت برخورداریم، مدیون خون شهدایی هستیم که جانانه از کشور دفاع کردند و امروز این وظیفه ما است تا در تکریم مقام لاله‌هایی که اکنون در خاک خفته‌اند از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

حجت الاسلام طهماسبی افزود: حفظ انقلاب بالاترین پیروزی است و در طی ۳۸سال بهار انقلاب مردم ایران با حضور خود به همه دنیا نشان دادند که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نمی‌تواند مانع صیانت و پاسداری آن‌ها از انقلاب شود، لذا رمز حفظ انقلاب تنها وحدت و تبعیت از ولایت می باشد.

امام جمعه شهرستان البرز تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین تحولات در جهان به شمار می رود و این مهم به برکت پیروی از آموزه های دینی و الهی و حضور همه جانبه مردم در صحنه به دست آمد.

وی با اشاره به نقش مهم و حیاتی امام راحل (ره) در راستای هدایت و مدیریت نهضت مردم ایران در مقابله با نظام شاهنشاهی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) با رهبری عالمانه خویش هویت اسلامی مردم ایران را به آنان بازگرداند و چهره ضداسلامی آمریکاییها را برای جهانیان نمایان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha