جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست روحانیون تاکستان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تمام مردم ایران با هر جایگاهی، نسبت به حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران مسؤول بوده و باید در حد توان برای تعالی کشور تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل، امروز در گردهمایی روحانیون و ائمه جماعت شهرستان تاکستان، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، با اشاره به این که وصیت نامه امام راحل نقشه راه ملت انقلابی ایران است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای دو رکن است، رکن نخست آن را مردم تشکیل می‌دهند و رکن دوم وجود امام خمینی‌(ره) برای انقلاب اسلامی بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به  اینکه مردم ایران سخنان امام خمینی‌(ره) را با تمام وجود می‌پذیرفتند، تصریح کرد: این اطاعت به دلیل اعتماد آن‌ها به شخصیت امام راحل بود که هم در زمان انقلاب و هم در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله ادامه داشت و اعتماد مردم به ایشان روز به روز افزایش می‌یافت.

وی با اشاره به توطئه های نظام سلطه علیه ایران، در حال حاضر دشمن در‌صدد است به ایمان و وحدت ملت ایران خدشه وارد کند، اما باید بدانند حرف، عمل و طرز تفکر ملت ایران هم در راستای منویات امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری است و تغییر نمی‌کند.

حجت الاسلام عادل تصریح کرد:  هدف دشمن از وارد کردن شبهات دینی مختلف در فضای واقعی و مجازی، واقعی، عادی شدن قُبح گناه در اذهان عمومی است تا به ایمان مردم ایران لطمه وارد کرده و با ایجاد تفرقه‌های قومیتی به وحدت کلمه ملت صدمه بزند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین عنوان داشت:  تمام مردم ایران با هر جایگاهی، نسبت به حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران مسؤول بوده و باید در حد توان برای تعالی کشور تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha