جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله باریک بین

حوزه / نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین ، خدمت به مردم را رمز موفقیت مسئولین در همه امور دانست و آن را موجب رضای خدای متعال و پیشرفت کشور خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله باریک بین در  دیدار دکتر داوود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب، خدمت به ملت انقلابی ایران را رمز موفقیت مسئولان دانست و گفت: شما نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه مسئولین تلاش داشته باشید که بیشتر به این ملت شریف خدمت کنید، چرا که  موجب رضای خدای متعال و پیشرفت کشور خواهد شد.

دکتر محمدی هم در ادامه این نشست ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای آیت الله باریک بین و با  تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی، به تاثیر گذاری این انقلاب در جهان اشاره و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در تمامی اعصار بی نظیر است و رمز پویایی آن تمسک به اصل ولایت فقیه می باشد.

به گفته وی، امروز ندای  امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب در جهان طنین شده و این خود نشان از رمز ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی دارد.

 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب و تفکر انقلابی به کشور عزت، امنیت و پیشرفت داد و آن‌چیزی که می‌تواند در مقابل تهدیدها بایستد، تفکر انقلابی است.

وی همچنین به سابوابق مبارزاتی آیت الله باریک بین در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی و خدمات بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: کارنامه مبارزاتی شما  علیه رژیم شاهنشاهی بسیار درخشان است و نقش برجسته ای هم در انقلاب و هم پس از انقلاب اسلامی ایفا نموده اید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha