جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفظل مصطفایی - رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی گفت: مبارزه با استکبار جهانی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفظل مصطفایی، ظهر امروز در جمع روحانیون و مبلغین اظهار داشت: ملت ایران از روز نخست با قدرت‌های استکباری در ستیز است و هیچ‌گاه با استکبار و قدرت‌ها استکباری سر سازش ندارد.

وی افزود: خصلت استکبارستیزی در ملت ایران وجود دارد و امروز نیز در سی هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز استکبارستیزی در ملت ایران وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفایی ادامه داد: امام خمینی(ره) بزرگمردی که با درایت و هوشیاری و با یاری ملت توانستند استقلال و آزادی را برای مردمان این مرز و بوم به ارمغان بیاورند و بنیانگذار نظامی مردم سالار در ایران شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان قزوین عنوان داشت: عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمدن مردم با ایمان و پیروی از رهبری الهی بود.

 وی ادامه داد: مساجد به عنوان سنگرهای بزرگ انقلاب مردم مومن را در خود جای داده بودند و روحانیون فرامین امام و تدابیر حضرت امام خمینی(ره) را دریافت می کردند و از طریق مساجد به مردم مومن انتقال می دادند و این مسجد بود که پایگاه اصلی انقلاب شد و به لطف الهی توانستند نظام مقتدری را که ظاهری مهیب اما داخلی پوشالی داشت، از میان بردارند.

حجت الاسلام  مصطفایی اافزود: در جریان انقلاب اسلامی مردم حتی به قیمت شهادت و از دست دادن جان خویش برای حرکت نهضت و همراهی امام امت حرکت کردند و حسین زمان را به درستی یاری کردند که  ثمره شیرین آن انقلابی شد که با رهبری امام خمینی(ره)، راهنمایی روحانیت و با اقتدا به سنگر مساجد به پیروزی نشست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha