سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: امروز وظیفه ما رسیدن به فهم و درک درست از انقلاب اسلامی و شناخت یاران و دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر محمدیه، اظهار کرد: امروز وظیفه ما رسیدن به فهم و درک درست از انقلاب اسلامی و شناخت یاران و دشمنان انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان این‌که با روحیه انقلابی و هم‌افزایی آرمان‌های انقلاب تحقق می‌یابد، تصریح کرد: انقلاب ما در 22 بهمن سال 57 به اتمام نرسید، بلکه در این تاریخ فضای انقلابی بودن مردم ایران آغاز به کار کرد.

وی با طرح این سؤال که عوامل پیروزی انقلاب ما چه بود، گفت: حضور ایمانی مردم در صحنه‌های مختلف مبارزات انقلابی یکی از این عوامل بود که ستون فقرات شاه را شکست.

امام‌جمعه قزوین، وجود وحدت توحیدی را عامل دوم پیروزی انقلاب دانست و بیان کرد: وجود وحدتی که از ایمان مردم نشأت می‌گرفت همه اقشار را در کنار هم جمع کرد تا با مبارزه، پیروزی انقلاب را رقم بزنند.

وی ابراز کرد: وجود عنصر ولایت فقیه در جایگاه رهبری، عامل سوم پیروزی انقلاب بود که با هدایت امام گونه خود همه مردم را زیر پرچم اسلام جمع کردند و حکومت شاه را سرنگون کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در ادامه افزود: زمانی که سه عامل ایمان، وحدت و رهبری در کنار یگدیگر قرار گرفت خدای متعال امدادهای غیبی را به ملت ایران عطا کرد و انقلاب پیروز شد؛ حتی پشتیبانی الهی در دوره‌های مختلف ما را تا به امروز عزتمند و بااقتدار حفظ کرده است.

وی ادامه داد: امروز همه ما با انجام سه وظیفه، انقلابی بودن خود را به نمایش می‌گذاریم ابتدا اینکه انقلاب خود را بشناسیم و وظیفه دوم اهتمام و تلاش برای پیاده سازی اهداف و آرمان‌های انقلاب است و صدور انقلاب به جهان وظیفه سوم ماست.

این استاد حوزه تصریح کرد: هدف اصلی استکبار جهانی از به راه انداختن جنگ‌های نیابتی در منطقه، سرنگونی انقلاب ایران است و امروز پشتیبانی ما از مظلومان غزه، یمن، بحرین، سوریه، عراق و افغانستان در راستای دفاع از نظام اسلامی خودمان است

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha