جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، با بیان این که مردم ایران همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، گفت: مردم اشکلات و مشکلات بسیاری از ناحیه مسئولین و فسادهای مالی زیادی دیده اند، اما استقامت کرده و بر اهداف و آرمان های انقلاب ثابت قدم ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، حجت الاسلام  والمسلمین رضا خدری، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد شنبدی بوشهر، با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با اشاره به وفاداری ایرانیان به اسلام و انقلاب اسلامی، گفت: در میان یک ملت، ممکن است عده ای ایمانی راسخ تر و عده ای ایمان سست تر داشته باشند اما اگر خصوصیت مشترکی مثل راستگویی و امانتداری در میان آنان بود، به جهت وجود همین عوامل، خداوند ایمان همه آنان را می پذیرد و یاری شان می کند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: وقتی اسلام توسط پیامبر(ص) عرضه شد، بسیاری از اقوام آن زمان، با حضرت دشمنی کرده و ایشان را اذیت کردند، اما زمانی که اسلام به سمت ایران آمد، مردم این کشور با آغوش باز آن را پذیرفتند، البته وضعیت دولت شاهنشاهی آن زمان ایران طوری بود که همه مردم از آن گریزان بودند و به نوعی همه منتظر یک عدالت و معنویت مطمئن می گشتند.

وی افرود: در زمان ایران قبل از اسلام و تحت حکومت شاهنشاهی، جامعه ایرانی طبقاتی شده بود و بسیاری از مردم طبقه های پایین حق ورود به طبقه های بالاتر را نداشتند؛ حکومت، هیچ امکاناتی را برای مردم فراهم نمی کردند اما خدمات متقابل ایران و اسلام باعث شد تا مردم اسلام را بپذیرند.

حجت الاسلام  والمسلمین خدری گفت: امروز بسیاری از کشورهای عربی وهابی زده شده و متأسفانه دینی را به نام اسلام ارائه می کنند که دین پیغمبر(ص) نیست؛ اینان بدون هیچ شرم و حیایی از اسرائیل حمایت و به صورت علنی به این رژیم غاصب کمک رسانی می کنند؛ آنها از یهود هم بدتر شده اند، اما ایران به دنبال این است که این کشورهای عربی را به دین اسلام حقیقی برگرداند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با گرامیداشت دهه فجر گفت: مردم نزدیک به 40 سال است که استقامت کرده و پای انقلاب خود در صحنه مانده اند؛ این مهم نشان از فرهنگ ایرانی و اسلامی است که مردم را محکم نگه داشته است.

حجت الاسلام  والمسلمین خدری با بیان اینکه مردم همواره نشان داده اند که جلوتر از مسئولین هستند، اظهار داشت: آنها اشکلات و مشکلات بسیاری از ناحیه مسئولین و فسادهای مالی زیادی دیده اند اما استقامت کردند و بر اهداف و آرمان های انقلاب ثابت قدم ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: امیدواریم برای برطرف کردن و ریشه کنی فسادهای اداری و اقتصادی که به صورت موریانه انقلاب را می خورند، همان انقلابی که مردم برای ثمر نشستن آن خون دادند و زحمت کشیدند، کار اساسی صورت بگیرد و این انقلاب همچنان که به خوبی مدیریت شده به سر منزل مقصد رسانده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha