پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:گفتمان انقلاب اسلامی بر محویت استکبار ستیزی استوار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد ؛حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، ظهر امروز در دیدار در جمع نیروهای مسلح لرستان، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران هدیه ای الهی است که با لطف الهی، رهبری امام خمینی(ره) و اتحاد مردم به پیروزی رسید، اظهار داشت: برای تثبیت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باید با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری، حرکت در مسیر ولایت و وحدت و همدلی نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نماییم.

وی با بیان اینکه ۱۹ بهمن روز بیعت همافران ارتش با امام خمینی(ره ) و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بیعت تاریخی همافران در این روز یک بیعت تاریخی بود که برای همیشه در اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، نیروهای مسلح وفادار به ملت، روحانیت و دین هستند، خاطر نشان کرد: بیعت تاریخی همافران ارتش با امام راحل بیعتی است که نیاز به تحلیل در ابعاد مختلف دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه ولایت در انقلاب اسلامی محور مقاومت است، بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران محور منشاء انقلاب نیروی الهی، بصیرت رهبری و اتحاد و همدلی ملت است.

وی با تاکید بر اینکه گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان استکبار ستیزی است، گفت: با هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی، در راستای مقابله با استکبار و ظلم گام برداشت.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده است، افزود:ملت ایران اسلامی با بصیرت و هوشیاری در حفظ آرمان های انقلاب و سیره شهدا و منشور انقلاب گام برمی دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا با تصمیمات کینه توزانه خود، ایران را تهدید می کند، افزود: ملت ایران سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی که ۳۸ سال پیش فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» را در ذهن خود باقی گذاشته اند و تا همیشه اعمال خبیث استکبار را در حق ملت های مظلوم و ستمدیده به یاد دارند.

در پایان این مراسم نیروهای مسلح و مسئولان دستگاه های اجرایی استان نماز ظهر را با محوریت به امامت نماینده ولی فقیه در استان لرستان اقامه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha