جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدجلال رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این که انقلاب اسلامی به زمان و مکان منحصر نمی‌شود، بلکه در راستای زمینه سازی حکومت امام مهدی(عج) حرکت می کند، افزود: شاخه های انقلاب اسلامی ایران، در مصر، لبنان، بحرین، یمن و ... شکوفه داده و امت اسلام در انتظار ثمره آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به نقش حوزه های علمیه در تداوم نظام و انقلاب، اظهار داشت: به حق انقلاب شکوهمند اسلامی تفاوت ماهوی با سایر انقلاب‌های موجود در جهان دارد.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدسین حوزه افزود: در انقلاب اسلامی مفاهیمی چون گذشت، مجاهدت، جانفشانی، حس نوع دوستی و ... تبلور پیدا کرد و این امرحقیقت انقلاب را ترسیم می‌کند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه اساسی‌ترین نقش را در جامعه عهده دار هستند و انقلاب از آیات کریمه قرآن در سوره بقره آیه 144 و یا نهج البلاغه امام علی (ع) خطبه 132 اقتباس شده است که ریشه‌های انقلاب اسلامی ما را به رخساره عالم به نشان می‌گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این که انقلاب اسلامی به زمان و مکان منحصر نمی‌شود، بلکه در راستای زمینه سازی حکومت امام مهدی(عج) حرکت می کند، افزود:  شاخه های انقلاب اسلامی ایران، در مصر، لبنان، بحرین، یمن و ... شکوفه داده و امت اسلام در انتظار ثمره آن هستند.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدسین حوزه گفت: دهه فجر امسال در حالی سالروز پیروزی انقلاب را به جشن می‌نشینیم که دولت‌های استکباری و صهیونیزم دولتی در مقابل عظمتملت ایران  زانو زده و در مقابل جبهه تدبیر، پایداری، مجاهدت و رهبری فرزانه شاگرد مکتب روح الله اقرار به زبونی می کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha