پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علماى بحرين در آستانه سالروز انقلاب ۱۴ فوریه در بیانیه ای با خون شهدا و ملت تجدید عهد نمودند. ملت حضور خود را با قوت در میادین حفظ نمایند. نسل جدید انقلاب، متمایز و پرنشاط فعالیت نمایند. وامدار حضور قدرتمند بانوان هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، علماى بحرين در آستانه سالروز انقلاب 14 فوریه در بیانیه ای با خون شهدا و ملت تجدید عهد نمودند. ملت حضور خود را با قوت در میادین حفظ نمایند. نسل جدید انقلاب، متمایز و پرنشاط فعالیت نمایند. وامدار حضور قدرتمند بانوان هستیم.

متن بیانیه صادره از سوی علمای بحرین:

باسمه تعالی
اینک میقات انقلاب مظفر ما فرارسیده است. این شعله عزت و کرامت است که سالی پس از سال دیگر از خون شهدا برضد قاتلین، فاسدین و گردنکشان زبان کشیده و نورش الهام بخش و روشن کننده ی قلبهای آزادمردان و انقلابیون است.

۱۴ فوریه تاریخی بیادماندنی و صفحه ای غرور آفرین و نورانی در ذاکره این ملت است ، ملتی که در برابر اشغالگران، مهاجمان و ظالمین در طول تاریخ تا کنون سرفرود نیاورده و تا ابد سر فرود نخواهد آورد. هرگز دست ذلت به سویشان دراز ننموده و کمر بندگی برایشان خم نکرده است.

و اکنون پس از شش سال انقلاب، نسل نو و امیدبخشی ظهور نموده، نسل نویی که به چشم خود حماسه اسطوره ای جوانشان را در طول این شش سال دیده است، قامت ایستاده و تدابیرحکیمانه پدرانشان ، قلب آرام و محکم مادرانشان را دیده است. آنان نظاره گر بوده اند خانواده ، دوستان، همکلاسی و همشهری هایشان را، علمای کشور، فرهیختگان ، پزشکان، کارگران، کارمندان، آموزگاران ، ورزشکاران و همه و همه را، از اقشار مختلف، که در مسجد (امام صادق ع منطق دراز) (و در پای منبر آیت الله عیسی قاسم) فریاد زدند "لن نرکع الا لله"، " جز در برابر خداوند سر فرود نخواهیم آورد" و در محافلشان مشت گره نمودند که "هیهات منا الذلة" . و در وسط این انقلاب فراگیر جوانه هایی در حال رشد و نمو بود که تبدیل به نسل جوانان امروز شد.

این نسل امیدبخش، نسل جوانان فدایی و قهرمانانی چون مصطفی حمدان ( که در دفاع از آیت الله عیسی قاسم در برابر مهاجمین مسلح با مجروحیت در بستر مرگ مغزی ست) مورد خطاب امروز ماست، از آنها خواهانیم تا از امسال جلوه ای متمایز، مملو از تحرک و فعالیت، شادابی و امید از خود بروز دهند، ان شاءالله.

همچنین از ملت شريف خواستاريم تا رشته كار را بدست گرفته و خشم خود را در جهت رضاى الهى و دين عمق بخشيده و هدايت نمايند، در ميادين حفظ وطن حضور وسیع داشته و در تمامی تظاهراتها و فعالیتهای مسالمت آمیز مشارکت فعال داشته باشند.

امروز باید در مقابل حضور قدرتمندانه بانوان فهیم و آگاهمان در طول سالیان انقلاب کمال تجلیل و تقدیر را داشته باشیم، تاکید مینماییم که همگی ما و کل وطن مدیون و وامدار این حضور مبارک هستیم.

در اینجا و بدین مناسبت علما با شهداى ابرار و ملت شریف تجدید عهد می نمایند تا به خونهای پاک ریخته شده وایثار و جانفشانی گرانبهای ملت تا دستیابی به تمامی خواسته های به حقشان وفادار بمانند.

خداوندا شهدای اسلام و وطن را مورد رحمت خود قرار ده ، مجروحین ما از جمله مصطفی حمدان را شفا عنایت بفرما و برای اسرای زندانی و ایثارگران گشایشی قرار ده.

علمای بحرین
 ٨ جمادي الأولى ١٤٣٨هـ
٦ فوريه ٢٠١٧م
١٨ بهمن ١٣٩٥ش

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha