جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملت بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین گفت: بازگشت رژیم آل خلیفه به استفاده از ساز و کارهای قدیمی در مقابله با خشم مردمی و مقاومت با صلابت، نشان از درماندگی و شکست این رژیم دارد. این در حالی است که ملت بحرین بر مقاومت و حضور مردمی افزودند و در مبارزه با رژیم از ساز و کارهای مؤثر استفاده کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین گفت: بازگشت رژیم آل خلیفه به استفاده از ساز و کارهای قدیمی در مقابله با خشم مردمی و مقاومت با صلابت، نشان از درماندگی و شکست این رژیم دارد. این در حالی است که ملت بحرین بر مقاومت و حضور مردمی بی نظیر افزودند و در مبارزه با رژیم و یاران آن از ابزار و ساز و کارهای مؤثر استفاده کردند.

این جریان اشاره کرد: رژیم آل خلیفه اعلام کرد که نیروهای امنیتی را به میدان می آورد و به آن اختیارات کامل می دهد. همچنین دادگاه نظامی راه اندازی می کند و یگان های نظامی را برای سرکوب کردن حرکت های مردمی وارد عمل می کند.

الوفاء الاسلامی اظهار کرد: آنچه رژیم آل خلیفه از آن می می ترسد، تغییر فرهنگ شهادت و مقاومت به فرهنگی مردمی، همه گیر و اجتماعی است؛ که در این صورت هدف قرار دادن تمامی اقشار جامعه که مرکز جنبش ها و بوجود آورنده حرکت های مردمی در مقابل دستگیری ها و تعقیب هاست، برای رژیم کاری بسیار سخت خواهد بود.

این حزب تصریح کرد: خون شهدا، شجاعت و دلاوری جوانان وطن، توطئه ها و برنامه های رژیم آل خلیفه و انگلیسی ها را خنثی کرد و سیاست ایجاد رعب و وحشت را با شکست مواجهه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha