جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار اشتری

حوزه/ آیت الله طه محمدی گفت: یکی از مشکلات رایج در سیستم اداری کشور نبود تقسیم عادلانه حقوق های دریافتی است و باید همه زحمت ها با دید عادلانه دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، عصر امروز با آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله طه محمدی با اشاره به جایگاه امنیت در کشور گفت: تفاوت نیروی انتظامی با دیگر ارگان ها این است که کار بسیار پر استرسی دارند و در واقع امنیت ساز جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: یکی از مشکلات رایج در سیستم اداری کشور نبود تقسیم عادلانه حقوق های دریافتی است و باید همه زحمت ها با دید عادلانه دیده شود.

امام جمعه همدان با بیان این که برخی نهادها در خطر دام های اخلاقی قرار دارند گفت: نهادهایی مانند دادگستری و نیروی انتظامی باید علی الدوام از حیث اخلاقی مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: اگر روحانی کار غیر اخلاقی انجام دهد همه روحانیت مورد هجمه قرار می گیرد و وضع نیروی انتظامی هم به همین صورت است، چرا که اشتباه در سطح نیروهای انتظامی و روحانیت به حساب همه افراد گذاشته می شود.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: قبل از جذب افراد باید شرایط لازم مورد توجه قرار گیرد و امام صادق(ع) فرمود شیعیان ما برای ما زینت باشید و مایه سرشکستگی ما نباشید.

رئیس شورای حوزه علمیه همدان در پایان خاطر نشان کرد: باید مشکلات مالی  افراد شاغل در نیروی انتظامی تامین شود تا تحمل سختی های کار برای آنها تسهیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha