جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تظاهرات بحرین

حوزه/ جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به استفاده متعمدانه مزدوران آل‌خلیفه از گلوله‌های جنگی از مردم برای برپایی تظاهرات مسالمت آمیز امشب دعوت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی نائب رئیس جمعیت الوفاق با اشاره به تهاجم صبح امروز مزدوران آل خلیفه به تحصن کنندگان در منطقه الدراز اظهارداشت: مسئولیت کامل وضعیت رو به وخامت که به سمت گسست کامل مردم از حکومت می شود بر عهده حکومت بحرین است.

وی افزود: در تعجب کامل صبح امروز نیروهای رژیم در برابر تحصن مسالمت آمیز در منطقه الدراز از سلاح جنگی استفاده کردند. با اعتقاد راسخ می گوییم نیروهای امنیتی یکی از عومل بدتر شدن اوضاع سیاسی در بحرین هستند

* استفاده متعمدانه مزدوران آل خلیفه از گلوله های جنگی

الدیهی ادامه داد: امروز مزدوران سازمان های امنیتی به صورت متعمدانه از گلوله های جنگی و ساچمه ای استفاده و تعدادی از تحصن کنندگان را مجروح کردند که منجر به جراحت مرگبار جوان ۱۷ ساله و غیرمسلح «مصطفی حمدان» شد.

وی در پایان گفت: ما در حالیکه به صلابت و شجاعت مردم در دفاع از رهبرشان در مناطق مختلف بحرین درود می فرستیم خواستار بیشترین حمایت از شیخ عیسی قاسم هستیم و از مردم برای راهپیمایی مسالمت آمیز در نقاط مختلف بحرین در محکومیت این جنایات دعوت می کنیم.

گفتنی است در حمله امروز مزدوران آل خلیفه تعدادی از مردم از جمله یک جوان ۱۷ ساله زخمی شدند که به گفته پزشکان دچار مرگ مغزی شده است.

 

مرگ مغزی جوان ۱۷ ساله

 

مرگ مغزی جوان ۱۷ ساله

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha