پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین - تظاهرات مردمی

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین اقدام ساکنان شهرک "العکر" در مقابله با گشت‌های اطلاعاتی رژیم آل‌خلیفه را ستود و تاکید کرد: ساکنان "العکر" و جوانان آن مایه افتخار ملت بحرین هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین اقدامات بازدارنده ساکنان شهرک "العکر" در مقابله با گشت های اطلاعاتی رژیم آل خلیفه که با هدف تعقیب یکی از جوانان و سرکوب کردن تظاهرات انقلابی به این شهرک هجوم بردند را ستود.

جریان الوفاء تصریح کرد: شهروندان با دفاع از خودشان و مقاومت در برابر تجاوزات مزدوران و سازمان اطلاعات رژیم بحرین، حق قانونی خود را پی گیری می کنند. ساکنان "العکر" و جوانان آن مایه افتخار ملت بحرین هستند.

* بحرین دیگر برای آل خلیفه امن نیست

این جریان بحرینی اشاره کرد: این مقابله و مقاومت شجاعانه به وضوح نشان می دهد که مناطق بحرین و شهرک های آن دیگر برای آل خلیفه و حامیان آن، امن نیست و اینکه جنایت هایی که رژیم علیه ملت بحرین مرتکب می شود، با پاسخ مقاومت مواجه خواهد شد.

معترضان خشمگین ماشین گشت شبه نظامی های مسلح را مورد هجوم آتش قرار دادند و آن ها را مجبور به فرار کردند. نیروهای رژیم با محاصره این شهرک اقدام به انتقام گیری کردند و سربازان و جنگنده های زرهی خود را بسیج کرده و با هلیکوپتر های جنگی شهرک را پوشش دادند.

ساکنان شهرک های "المعامیر و النویدرات" به یاری شهرک "العکر" و اهالی آن شتافتند که نیروهای آل خلیفه معترضین را سرکوب و به سمت آن ها گازهای سمی زیادی پرتاب کردند به گونه ای که معترضین به داخل محله ها برگشتند اما تظاهرکنندگان در میدان ها ایستادند و درگیری شدیدی بین آن ها و خودروهای زرهی جنگی که شهرک ها را محاصره کرده بودند، بوجود آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha