جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزرگداشت شهدای بحرین در آلمان

حوزه/ شیخ احمد نوار گفت: انقلاب و درخت آزادی در بحرین با خون شهدا سیراب شده و ثابت کرده که مردم بحرین زیر بار ذلت نمی روند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز شنبه شهر کوبلنز آلمان شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای بحرین بود.

سخنران این مراسم شیخ احمد نوار که در سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایت اعدام سه جوان بحرینی گفت: نظام بحرین با اعدام این سه جوان به دنبال ضربه زدن به انقلاب مردم و تضعیف انقلاب و حضور مردم است، اما نتایج این جنایت کاملا به عکس آن چیزی بود که آل خلیفه تصور می کردند.مراسم بزرگداشت شهدای بحرین

این روحانی شیعه از موضع گیری و خشم مردم بحرین علیه این جنایت و همچنین مقاومت و ایستادگی خانواده های سه جوان شهید بحرینی و حفظ وصیت و راه شهدا توسط آنها تجلیل کرد و افزود: انقلاب و درخت آزادی در بحرین با خون شهدا سیراب شده و ثابت کرده که مردم بحرین زیر بار ذلت نمی روند.

از سوی دیگر نادر المتروک از اهالی رسانه بحرینی گفت: سه شهید بحرینی اعدام شده توسط آل خلیفه خلاصه و چکیده انقلابی هستند که ششمین سال خود را سپری می کند و من از سوی بحرینی های ساکن آلمان اعلام می کنم که شهدا به ما درس ایستادگی و پیروزی بر شکنجه و صلابت در برابر جلادان و قاتلان را آموختند و به ما یاد دادند چگونه آینده انقلاب خود را رقم بزنیم.

در این مراسم حاج قاسم لبنانی نیز در سخنانی به نمایندگی از سوی مرکز فرهنگی کوبلنز آلمان ضمن تاکید بر عظمت و بزرگی مردم بحرین و صبر و پایمردی آنها در انقلاب خود گفت این در حالی است که انقلاب بحرین دشمنان زیادی در داخل بحرین و منطقه و جهان دارد، اما مردم بحرین بدانند که آزادگان جهان، آنها را تنها نمی گذارند و دست از حمایت آنها در برابر آل خلیفه بر نمی دارند.

در پایان این مراسم یک ویدئو نمایش داده شود که شامل موضع گیری های این سه شهید اعدام شده پیش از بازداشت و پس از صدور حکم اعدام آنها بود که در این فیلم، صلابت شهدا و خشم خانواده های آنها به تصویر کشیده شده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha