جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه گفت: اگر دادگاه بحرین تصمیمات ظالمانه‌ای در خصوص برخورد با علمای دین و مردم انقلابی بحرین بگیرد، باید منتظر پاسخ کوبنده آنان باشد.

آیت الله اعرافی درحاشیه تجمع حوزویان در اعتراض به سرکوب مردم انقلابی بحرین و هتک حرمت به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، این تجمع را نشان‌دهنده حساسیت حوزه‌های علمیه به شرایط اسف‌بار بحرین برشمرد و اظهارداشت: در چنین شرایطی که رژیم آل‌خلیفه، با بی‌رحمی و ظلم فراوان، پاسخی غیراصولی و غیرانسانی به حق‌خواهی ملت شریف بحرین و انقلابیون می‌دهد، متاسفانه حقوق بشری را که حامیان این رژیم سر می‌دهند، زیر پا گذاشته می‌شود.

مدیر حوزه های علمیه، این تجمع را نشان‌دهنده اعتراض حوزه‌های علمیه و مردم ایران به شرایط وخیم ملت مظلوم بحرین دانست و گفت: با وجود این که هنوز چند ساعتی بیشتر از اعلام برگزاری این تجمع نگذشته است، شاهد حضور پرشور و دشمن‌شکن  طلاب و مردم همیشه در صحنه در این تجمع هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد حاکمان بحرین، با دیدن چنین تجمعاتی در جهان اسلام و گوش سپردن به فریاد حق‌خواهی و حق‌طلبی مردم ستمدیده بحرین، عمق همدردی با علما و همراهی و هم صدایی آنان را با بزرگانی همچون آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دریابند و با توقف ستم و بیداد بر ضد ملت بحرین، به ندای آنان پاسخی در خور دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان داشت: اگر دادگاه بحرین تصمیمات ظالمانه‌ای در خصوص برخورد با علمای دین و مردم انقلابی بحرین بگیرد، باید منتظر پاسخ کوبنده آنان باشد.

وی ادامه داد: آنان باید بدانند که چنین رفتارهایی، بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت و مردم بحرین به شدت واکنش نشان خواهند داد.

آیت‌الله اعرافی گفت: ممکن است بتوان جوانان بحرینی را به گونه‌ای به آرامش دعوت کرد، ولی اقدامات نسنجیده رژیم آل‌خلیفه، بدون تردید آنان را به واکنشی در خور سوق خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha