پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ نباید از نعمت ولایت و هدایت و جوانی لحظه ای غفلت کرد؛ غفلت از این نعمت ها جزء حسرت چیزی را به همراه نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار دانشجویان دانشگاه بوعلی استان همدانی که در دفتر ایشان در قم برگزارشدگفتند: افتخار ملت ما این است که در سایه  قرآن و اهل بیت (ع) قرار داریم و از طریق سخنان و رهنمودهای این بزرگوران زندگی خود را می سازیم.   

معظم له بیان داشتند: پیامبر اکرم(ص) آنچه را که  لازم و وظیفه رسالت بوده بیان کرده اند، و این ما هستیم که باید در دایره هدایت  و برنامه های الهی قرار گیرم تا گمراه نشویم.

 ایشان افزودند: نباید از نعمت ولایت و هدایت و جوانی لحظه ای غفلت کرد؛ غفلت از این نعمتها جزء حسرت چیزی را به همراه نخواهد داشت.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: نعمت دیگر جوانی است، بسیاری از افراد در جوانی توانستند به درجات عالی نفسانی برسند و خیلی از برکات درهمین دوران نصیب انسان می شودکه در دوران دیگر پیدا نخواهد شد.

 معظم له بیان داشتند: پیامبر اکرم(ص) جوانی را بالاترین نعمت می دانند، البته برای کسی که قدر این فرصت را بداند و از آثار وبرکات این دوره بهره ببرد.

 ایشان افزودند: اگر انسان قدر این فرصت را بداند خدا هم او را برای رسیدن به بالاترین کمالات و برکات دوران جوانی کمک خواهد کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha