جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ کسانی که مسئولیتی در ادارات دولتی و گمرگی دارند و اموال بیت المال در دست آنها قرار دارد، باید در حفظ اموال مردم سعی تلاش فراوانی کنند و نگذارند اموال مردم چپاول شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل امور گمرگ استان قم ضمن تسلیت شهادت آتش نشانان به خانواده های آنها، از زحمات بی دریغ آنها در امر خدمت رسانی به جامعه اسلامی قدردانی کرده و علو درجات را از خدای متعال برای شهدا و صبر برای خانواده های آنها خواستار شدند.   

معظم له با بیان اینکه گمرک از موضوعات مهم در کشور است، بر حفظ اموال بیت المال و جلوی گیری از خیانت در این عرصه تاکید کردند.

 ایشان بابیان اینکه مسائل شخصی را نباید درعدالت ورزی مخلوط کرد، ابراز داشتند: انسانهای متدین و خدمت گذار به نظام تنها به فکر خدمت صادقانه و خالصانه هستند و هرگز عملی را انجام نمی دهند که برخلاف دین، شریعت و مصالح  نظام و ضرر به اقتصاد جامعه باشد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: کسانی که مسئولیتی در ادارات دولتی و گمرگی دارند و اموال بیت المال در دست آنها قرار دارد، باید در حفظ اموال بیت المال سعی تلاش فراوانی کنند و نگذارند اموال مردم چپاول شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha