سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مهدی‌شهر گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و رسانه ها در این زمینه مسئولیت مهمی را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام‌ محمد بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان با تشریح ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر یک از کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان مهدی‌شهر برنامه‌های خاصی را پیش‌بینی کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به این که پس از انقلاب دستاوردهای فراوان و پیشرفت‌های چشمگیری را داشته‌ایم، افزود: اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم موجب ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی محوری بوده است خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم اطلاع‌رسانی شود و در راستای اطلاع‌رسانی خدمات و دستاوردهای نظام، خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بی‌بدیلی دارند.

حجت الاسلام بارانی گفت: خبرنگاران به‌عنوان چشمان بینای مردم و مسؤولان در جامعه باید تلاش کنند تا این دستاوردها و خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha