جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانش آموزان مدارس اسلامی پیشتاز رقابت‌های گرامر لندن

حوزه/دانش آموزان مسلمان در دو مدرسه رایگان اسلامی در بلکبرن و لنکشایر با شکست رقیبانشان، رتبه‌های اول و سوم مسابقات دستور زبان انگلیسی در لندن را کسب کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از worldbulletin، دو مدرسه اسلامی در انگلستان، پیشتاز رقابت‌های گرامر لندن شدند.

دانش آموزان 2 مدرسه اسلامی در انگلستان با شکست دادن صدها شرکت کننده مدارس دیگر برای نخستین بار موفق شدند در رتبه‌‌های اول و سوم رقابت‌های ملی گرامر قرار بگیرند.

دختران و پسران مسلمان مدارس آزاد اسلامی بلکبرن و لنکشایر که توسط شورای اعتماد تحصیلی توحید اداره می‌شود، رتبه‌های اول و سوم مسابقات دستور زبان انگلیسی را کسب کردند. این مدارس رایگان اسلامی در اواسط دهه 1980 تاسیس شده‌اند.

حمید پتال مدیر اجرایی اعتماد تحصیلی توحید از این پیروزی ابراز خرسندی کرده و گفت: آنچه بیش از همه ارزشمند است، بدست آوردن نتایج برجسته توسط دانش آموزان آسیب‌پذیری می‌باشد که یا از مناطق محروم بوده‌اند و یا در سطح ابتدایی به ما پیوسته‌‌اند و انتظار چنین پیشرفتی از آنان نداشته‌ایم.

توبی یانگ مدیر شبکه مدارس جدید نیز گفت: مدارس آزاد و رایگان اسلامی نتایج بی‌نظیری به دست آوردند. اغلب این مدارس آزاد ساعت‌های درسی طولانی‌تر و کلاس‌های فوق برنامه بیشتری به دانش آموزان ارائه می‌دهند. آن‌ها از آزادی‌هایشان برای بازگشت به اصول اولیه و نظم و انضباط بیشتر بهره می‌برند، انتظارات بالایی از دانش آموزان داشته و ورزش‌های رقابتی برگزار می‌کنند که همه این‌ها نتایج مثبتی دربر داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha